[sâmbătă, 14 august] Liberi să ne odihnim






 

 

Text de memorat:

 

Psalmii 27:1

„Domnul este lumina şi mântuirea mea. De cine să mă tem? Domnul este sprijinitorul vieţii mele. De cine să-mi fie frică?”

 

Mulți dintre oamenii pe care Isus i-a întâlnit în timpul lucrării Lui pe pământ erau bolnavi, câteodată chiar pe moarte. Ei se îmbulzeau pe lângă El pentru a primi vindecare și odihnă de suferințele lor. Și le-au primit întotdeauna.

 

Uneori, Isus doar a rostit un cuvânt și ei s-au refăcut pe deplin. Alteori, El i-a atins pe cei bolnavi și, în mod miraculos, s-au vindecat. Uneori, Isus îi trimitea de lângă El și vindecarea avea loc în timp ce ei mergeau în drumul lor. Isus a vindecat bărbați, femei, copii, evrei, ne-evrei, bogați, săraci, oameni modești. Cele mai disperate cazuri, de lepră și de orbire, nu erau peste puterile Lui.

 

Săptămâna aceasta vom analiza două exemple de vindecare foarte diferite. Într-un caz, suferindul era atât de bolnav, încât nici nu a putut veni singur la Isus. Simptomele lui erau cât se poate de evidente pentru oricine. În celălalt caz, nu erau simptome vizibile. În ambele cazuri, vindecarea a venit la timpul și în felul alese de Dumnezeu.

 

Pe măsură ce vom analiza subiectul odihnei sau al eliberării de durere și de suferință, vom studia și întrebarea pe care toți ne-am pus-o la un moment dat în umblarea noastră creștină: Și ce se întâmplă când rugăciunile noastre pentru vindecare nu primesc răspuns?

 

Cum găsim odihnă atunci?

 

 

Studiu la rând:

 

Biblia: Faptele 12–18

1. În ce mod l-a trezit îngerul pe Petru în temniță?
2. Pe cine au întărâtat iudeii împotriva lui Pavel și a lui Barnaba?
3. Cum se numea colonia romană în care au ajuns apostolii?
4. Cum se numea și ce calități avea iudeul de neam din Alexandria?

 

Ellen G. White: „Evanghelizare”, subcapitolul „Avertismentele adresate lucrătorilor biblici”

5. Dragostea și simpatia cărei categorii sunt lipsite de valoare?

 

 

Post-ul [sâmbătă, 14 august] Liberi să ne odihnim apare prima dată în Studiu Biblic.